SERVICEAKADEMIET

Medarbejdere med engagement

For at sikre at medarbejdernes viden hele tiden er ajour og på topniveau, har Forenede Service oprettet sit eget corporate university: ServiceAkademiet der omfatter struktureret uddannelse af vores medarbejdere.

Da vi opererer i en branche, hvor det kan være svært at rekruttere og fastholde de dygtigste medarbejdere, forsøger vi på den måde at fastholde selskabets konkurrencedygtighed og samtidig gøre Forenede Service  til en attraktiv virksomhed.

Ledende medarbejdere modtager ligeledes planlagt, løbende undervisning i form af interne og eksterne programmer, der strækker sig over et længere tidsrum.

Servicenormen

Hvorfor skal du vælge en servicepartner, som er medlem af Servicenormen?

Som medlem af ServiceBranchens Arbejdsgiverforening (SBA) er Forenede Service certificeret efter Servicenormen, hvilket betyder, at vi overholder en række konkrete krav til uddannelse af personale, at vi har styr på kvaliteten i de serviceydelser vi aftaler med vores kunder, at vi tager hånd om de medarbejdere, som udfører arbejdet, at vi tænker på miljøet og at vi lever op til de lovpligtige forsikringsvilkår.
Når du som virksomhed vælger en leverandør, som lever op til Servicenormen, vælger du samtidig en leverandør, som leverer kvalitet og garanti for rene linjer.

Servicenormens syv centrale krav som Forenede Service overholder, handler om:  Økonomiske attester, kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, personalepolitik, uddannelse og underleverandører.

Du kan læse mere om Servicenormen hos SBA her

LAD OS TALE OM KVALITETSSIKRING OG ARBEJDSMILJØ

Kontakt os her:

Fyld i formularen, så ringer vi op.

Forenede Service A/S

Vil du høre om, hvordan vi kvalitetssikrer vores services, er du meget velkommen at kontakte os.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies