Medarbejderne er vores styrke: Kvalitetskontrol på Scandlines bestået for 18. gang i træk

18. gange i træk – så mange gange har Forenede Services engagerede medarbejdere på Scandlines færger mellem Danmark og Tyskland bestået Scandlines uvildige kvalitetskontrol, hvor 30 lokaler udtages til gennemgang.

Vi var de første nogensinde at bestå otte gange i træk, så 18 i træk må siges at være en helt igennem enestående bedrift af vores professionelle medarbejdere.

”Det er vi superstolte af, og i den anledning har vi været nede og sige tillykke til medarbejderne og overrakt en lille sommergave til dem. Ikke mindst for at vise, at det betyder rigtig meget for os og at det i bund og grund er vores medarbejdere der hver dag gør en kæmpe indsats for at vi lykkes som virksomhed,” siger Bjarne Brohus, som ud over at være divisionsdirektør, og ansvarlig for hele rengøringsområdet ØST i Forenede Service, også var med til at starte Scandlines kontrakten op i 2018.

Scandlines og Forenede Service

Heino Hansen får et velfortjent håndtryk af Bjarne Brohus.

Alt fra oliepletter til daglig rengøring

Vores medarbejdere arbejder med alt fra at fjerne oliepletter i maskinrummet, vaske dæk og motorrum, til at gøre køkkener rene om natten, hvor der ikke er så mange passagerer på færgerne, samt at sørge for at de over 10.000 daglige passagerer på de danske færger, kan færdes i et rengjort og sikkert miljø, forklarer distriktsleder Heino Hansen som har været med helt fra starten:

”Vi har et rigtig godt team af medarbejdere i både Rødby og Gedser, som alle går meget op i at alt skal være i orden og som samarbejder på kryds og tværs for at få løst opgaverne bedst muligt. Det er jeg rigtig stolt af. Derfor er jeg også ekstra glad for, at medarbejderne bliver anerkendt for deres store arbejde.”

Medarbejdere i Forenede Service

To af Forenede Services professionelle og dygtige medarbejdere på Scandlines, Laila t.v. og Karnjana t.h.

Partnerskab for udvikling

Kontrakten mellem Forenede Service og Scandlines er en partnerskabskontrakt, hvilket betyder, at kontrakten løbende optimeres og forbedres i samarbejde med Scandlines. Forenede Service har åbnet op for hele maskinrummet og leverer en helt igennem gennemsigtig løsning – og med 18 gange godkendt i træk, kan man måske tillade sig at sige, at der er vind i sejlene i både Rødby og Gedser.

Scandlines og Forenede Service

Rafit Vejapi er en af de over 60 medarbejdere som med flid og professionalisme har været med til at sikre ’all time high’ hos Scandlines i Rødby.

24-7-365

365 dage om året, hele døgnet rundt, går et engageret team af professionelle medarbejdere ombord på Scandlines færger der sejler mellem Danmark og Tyskland. Det har de gjort siden 1. januar 2018. Teamet består af mellem 60 og 70 medarbejdere som er tilknyttet kontrakten.

Scandlines og Forenede Service

Til ære for fotografen :) med Scandlines færgen i baggrunden, skinnende som altid.