Færgefejring: Bestået med nul fejl for ottende gang i træk

Hænderne var hævet højt over hovedet, da et 60 mand højt mandskab i Forenede Service tilbage i juli kunne fejre, at de for ottende gang i streg bestod Scandlines’ uvildige og grundige kvalitetskontrol. Som de første nogensinde.

Scandlines

Dygtigt og i døgndrift arbejder et engageret og 60 mand højt Forenede Service-team for at skabe rene forhold på Scandlines' danske færger, der sejler mellem Danmark og Tyskland. Det har de gjort siden 1. januar sidste år, og der hersker ingen tvivl om, at de gør deres arbejde rigtig godt. For ottende gang i træk har de nemlig bestået færgemastodontens uvildige kvalitetskontrol.

”Som de første nogensinde har vi for ottende gang i træk bestået Scandlines’ uvildige kvalitetskontroller. Der er resultatet af en dedikeret og engageret arbejdsindsats. Hver dag. Hver time. Hele året rundt,” siger Heino Hansen, distriktsleder i Forenede Service, og tilføjer:
”Vi har et dygtigt mandskab, der teamer op og går til arbejdet med ét fælles mål om hver dag at gøre det endnu bedre. Det høster vi frugten af nu – og jeg er stolt af vores indsats og arbejde!”.

Klart sigte, klare mål og klart fremsyn

Fra oliepletter på væggen i maskinrummet til indvendig vask af skorsten og så naturligvis den ordentlige rengøring i såvel køkken som kammer, som vi kender den bedst. Opgaverne for rengøringspersonalet på færgerne er både mange og alsidige – men de har ét tilfælles: At sikre, at såvel Prinsesse Benedikte og Prins Richard som Copenhagen og Holger Danske, som færgerne hedder, shiner, når de mere end 10.000 daglige passagerer træder ombord.

”Opgaven på færgerne stiller høje krav til vores dygtige mandskab. For ikke nok med, at de i døgndrift stiller op – de skal også varetage opgaver, der spænder fra kammerrengøring og polish-arbejde til vask af både dæk, køkken, motorrum og skorstene,” udtaler regionsdirektør i Forenede Service, Bjarne Brohus, og fortsætter:
”Vi er blevet stillet en stor og vigtig opgave, som vi gang på gang viser, at vi er både værdig og voksen. Ordentlighed er vejen frem, og vores prangende resultater fra færgerne har faktisk allerede vakt øget interesse fra Scandlines’ hovedkontor. Det glæder vi os til at udforske nærmere”.

Frederikke Amalie Jensen

Kontakt

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til vores kommunikationsmedarbejder Frederikke Amalie Jensen på telefon: 20 52 95 15 eller via mail.

Send mail

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies