-
Arealpleje
Drift, vedligeholdelse, koordinering af grøn pleje og glatførebekæmpelse.
-
Ejendomsdrift
Vi har specialisteret os i drift af ejendomme. Med digital real time driftsstyringssystem registreres alle udførte opgaver. Naturligvis med kundelogin og kundeejet data.
-
KAM- og projektservice
Key Account Management fra start til slut og projektledelse med real time dokumentation.
-
Kantinedrift
Kokkenes Køkkens drifter kantiner med fokus på bæredygtighed, neurogastronomi og minimering af madspild.
-
Receptionsservice
Frontdesk, telefonomstilling, opdækning til møder og konferencer, posthåndtering og parkeringstilladelser, er nogle af de opgaver vi kan hjælpe med.
-
Rengøring
Alt fra almindelig daglig eller behovsbaseret rengøring til specialiserede rengøringsservices til fx hospitaler, fødevareindustri og laboratorier.
Vi er blandt Danmarks bedst certificerede facility service virksomheder
Kvalitetsledelse ISO 9001:2015
Vi er ISO certificeret ifølge ISO 9001:2015, hvilket er den seneste udgave af ISO 9001. I 2017 kunne vi fejre 25 års jubilæum som værende ISO certificeret.
Læs mere om kvalitet her
Miljøledelse ISO 14001:2015
Via vores miljøledelsescertificering forpligter vi os til at forbedre vores miljøaftryk.
Læs mere om miljø her
Arbejdsmiljøcertificeret med Kronesmiley ISO 45001:2018
Vi overholder høje standarder med hensyn til sundhed og sikkerhed. Det giver os muligheden for at forbedre arbejdsmiljøet samt at minimere og eliminere risici for personalet.
Læs mere om arbejdsmiljø her
INSTA 800 virksomhedscertificeret
Forenede Service er INSTA 800-certificeriet og arbejder med kvalitetsstyring ud fra objektive kriterier efter den Nordiske standard, INSTA 800, som beskriver et system til fastlæggelse og vurdering af rengøringskvalitet.
Hvorfor skal du vælge en servicepartner som er medlem af Servicenormen?
Servicenormen er en garantimærkning, som udelukkende tildeles medlemmer af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA). Vi opfylder branchens skrappeste krav omkring økonomiske attester, kvalitetsniveau, miljøhensyn, arbejdsmiljø, personaleforhold, uddannelse og underleverandører. Dansk Standard kontrollerer løbende, at samtlige krav bliver overholdt. Servicenormen er altså din garanti for en seriøs samarbejdspartner, der leverer et – på alle måder – ordentligt stykke arbejde.
Servicenormens syv centrale krav, som Forenede Service overholder, handler om:
Økonomiske attester, kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, personalepolitik, uddannelse og underleverandører.
Du kan læse mere om Servicenormen hos SBA her
Kontakt os her:
Fyld i formularen, så ringer vi op.
Vil du høre helt uforpligtende om, hvad vi kan gøre for jer, er du altid velkommen at kontakte os på 39 69 50 50 eller ifylde kontaktformularen.