Digitalt overblik

Real time data

En gratis digital løsning til alle FM-aftaler og opgaver

Få et samlet digitalt overblik og

  • spar tid og besvær
  • få faste ydelser og leverancer sat i system
  • få stordriftsfordele
  • bestil opgaver/ydelser ét sted
  • track & trace alle opgaver
  • 24/7 døgnvagt ved akutte sager

Vi samler alle opgaver digitalt med fuld kundeindsigt

Forenede Service leverer Danmarks mest dokumenterbare service. Vi styrer vores drift via det innovative, webbaserede system, Microbizz.
Alle vores medarbejdere på tværs af faggrupper, arbejdsopgaver og ansvarsområder benytter Microbizz i deres daglige arbejde. Ligeledes kan vores kunder tilgå systemet, hvilket sikrer jer overblik over økonomi, arbejdsopgaver og udvikling.

Driftsdata i Microbizz er ejet af kunden og altid real time

– det vil sige konstant opdateret, så der er fuld gennemsigtighed for alle parter. Samtidigt er det, når som helst, muligt for vores kunder og for os at udtrække kontekstbestemte status- og ledelsesrapporter over f.eks. økonomi og segmenterede driftsopgaver fra systemet.

Styrk det udlejedes værdi

- for både ejer og lejer

Service ned til mindste detalje

Som ejer, administrator eller forvalter af en ejendomsportefølje ved du godt hvor mange ressourcer, der bruges på drift, vedligeholdelse, koordinering, lejerservice, personale og serviceleverancekontrol. Det tager vi os af. Og vi dokumenterer hver serviceopgave real time, så du hele tiden kan følge med i din ejendomsdrift.

Som udlejer kan du tilbyde full-service lejermål med store fordele for lejer. Dermed styrker du det udlejedes værdi på et konkurrencepræget marked.

EJENDOMSDRIFT

Vi har specialiseret os i ejendomsdift

Det betyder, at vi tilbyder drift af hele ejendomme, lejere og ejere af kontorer i større bygninger, lagerhaller og produktionsvirksomheder. Vi håndterer alle dagligdagsopgaver samt større projekter som byggeprojekter og flytteservice.

Vi tilbyder serviceydelser til ejere og lejerservice til lejere, hvor vi håndterer jeres daglige service på kontoret og på ejendommen. I får jeres egen ejendomsinspektør som håndterer alle henvendelser og sørger for at alt udføres til rette tid samt at alle aktører arbejder sammen. Det betyder, at I ikke behøver at organisere hele vedligeholdelsen af jeres lejemål, det sker nærmest af sig selv. Nemt og uden problemer.

Kompetente fagfolk og ordentlig dokumentation

Alle former for ejendomsdrift, leveres af vores kompetente medarbejdere og styres via vores digitale real time driftsstyringssystem, hvor alle udførte opgaver dokumenteres. Alle kunder har adgang via et kundelogin, og al data er ejet af kunden.

Vil du høre mere om, hvordan vi kan understøtte din forretning?

Ring os op på 39 69 50 50 og spørg efter: 

Salgsdirektør i Forenede Service, Jan Jeppesen eller send en mail her
Direktør for ejendomsdrift, Ole Mortensen eller send en mail her
Adm. direktør ejendomsdrift, Erik Jensen eller send en mail her